ICDQ realitza l’auditoria als serveis d’aparcaments, ORA i Bicipalma de Palma per a la certificació del Sistema de Gestió de Qualitat.
El passat 19 de maig es va fer lliurament del primer certificat de qualitat a la Societat Municipal d’Aparcaments i Projectes per part de ICDQ.

Societat Municipal d’Aparcaments i projectes o SMAP.
L’àrea de mobilitat de l’Ajuntament de Palma treballa per a aconseguir una mobilitat segura, eficient i sostenible en el municipi de Palma. Es dediquen tant a la mobilitat a peu, amb bicicleta o en els diferents transports públics, com al trànsit, transport de mercaderies i aparcaments. Situats en la seu central de la policia local, estem al servei del ciutadà per a qualsevol tràmit o gestió, així com per a resoldre els seus dubtes o suggeriments.
L’objectiu de la creació del SMAP en el 2001 era solucionar el dèficit de places d’aparcament i reduir els inconvenients generats per la falta d’aparcaments de la ciutat de Palma.
Actualment, SMAP gestiona 9 pàrquings i amb una oferta de més de 4.500 places. A més, han implantat una política d’ampliació d’estacionaments gratuïts en superfície, disposant d’una xarxa de més de 3.300 places d’aquest tipus a la disposició de ciutadans i visitants.
Aquest segell reafirma el compromís amb la bona gestió pública i l’esforç que s’ha fet per a millorar l’atenció a la ciutadania assumint alhora nous reptes com la gestió de ORA, de nous aparcaments i la renovació de Bicipalma.
Sobre ICDQ
Estem contents que ICDQ hagi estat l’entitat adjudicataria per a ajudar a la Societat Municipal d’Aparcaments i projectes en l’obtenció del certificat de la norma ISO 9001 i formar part del procés de treball intern per a adaptar-se als procediments.
Aquest certificat garanteix un nivell elevat de qualitat tant als processos interns com els subcontractes que treballen en el SMAP per a satisfer les persones usuàries dels serveis d’aparcaments, Bicipalma i ORA.
Som una entitat de certificació, privada i independent amb vocació global i serveis en local que ofereix un avançat concepte en la prestació de serveis de certificació i verificació amb tres objectius: qualitat, professionalitat i alt grau de servei al client, i amb més de 20 anys d’experiència i un equip humà excel·lent que reforça el lema de la nostra entitat» Persones al servei de Persones»