AUDITORIA DE CERTIFICACIÓ Gestió de la Qualitat Certificació ISO 9001

Què és?
La implantació d’un sistema de gestió de la qualitat segons la certificació ISO 9001 permet a les organitzacions demostrar la seva capacitat per proporcionar, de forma coherent, productes o serveis que satisfacin els requisits del client i els reglamentaris aplicables.
A qui va dirigit?
La gestió de la qualitat segons la certificació ISO 9001, va dirigit a tot tipus d’empreses, ja siguin industrials o de serveis, públiques o privades, pimes, micro pimes o grans organitzacions, que disposin d’un sistema de gestió implantat i desitgin obtenir un certificat de compliment emès per una entitat independent i de reconegut prestigi.
Beneficis davant el mercat
• Millora la imatge de l’empresa i dels seus productes i/o serveis.
• Facilita l’accés a nous mercats i l’expansió internacional gràcies a la confiança que genera entre els clients i consumidors.
Beneficis davant els clients
• Suposa una defensa contra la competència deslleial.
• Augmenta la satisfacció dels clients. Redueix auditories i/o controls externs.
Beneficis per la gestió de l’organització
• Millora l’eficàcia i adequació del sistema de gestió de la qualitat.
• Estimula a l’organització per entrar en un procés de millora contínua.
• Augmenta la motivació i la participació del personal, disminuint l’absentisme laboral.
• Permet optimitzar la gestió dels recursos.
• Permet una integració amb altres referencials així com auditar-los de manera conjunta optimitzant el procés de certificació.
• Pels centres de formació, a més, garanteix i dóna seguretat als usuaris o clients dels centres de formació formació. Reforçant la imatge de professionalitat de l’organització.